Щомісяця контакт-центр “Надія” приймає понад півтори тисячі дзвінків, кожен з яких – це окрема історія, окрема доля. Команда вже 14 років стає свідками дива, коли людський дух, здавалося б, зламаний, підіймається з колін і звертається до Господа.
Ольга Корещук ділиться однією з історій свого служіння: “Минулого тижня до контакт-центру зателефонувала людина. Її голос звучав сповнений туги. Жінка просила про молитву, шукаючи розради. Я, відчуваючи глибину її потреби, запропонувала не лише помолитися, а й доторкнутися до Слова Божого.
-Чи маєте ви Viber? – запитала я, сподіваючись знайти шлях до серця жінки.
-Так, маю, – відповіла жінка, її голос звучав приглушено.
-Дозвольте мені запропонувати Вам чудові електронні уроки з вивчення Біблії!
І сталося диво: “О, так! Слава Богу! Господь чує!” – вигукнула жінка, її голос відображав радість. Тепер уроки, які жінка отримує на Viber, перетворилися на місток, що з’єднує спраглу душу з Богом.
А ще були випадки, які по-особливому зворушують. Коли до нас телефонує людина з проханням молитися про неї, оскільки вона незряча. І ось після молитви зір повертається!
Іноді лунає дзвінок, і в слухавці – голос, сповнений цікавості. Це ті, хто вже крокує стежками “Школи Біблії”, прагнучи знайти найближчу адвентистську церкву. І в такі миті серце сповнюється вдячністю до Бога, адже ми бачимо, як Його Слово торкається людських душ, запалюючи в них вогонь віри.
“І коли команда бачить, як люди шукають Істину, їхній радості немає меж” – підсумовує операторка контакт-центру Ольга Корещук.
Контакт-центр – це не просто служба підтримки, це місток між людьми, які потребують допомоги, і тими, хто готовий її надати.